Ben 10 Ultimate Alien

Ben 10 Ultimate Alien izle, Ben 10 Ultimate Alien Sezon 2 izle Çizgi Film izle

Ben 10 Ultimate Alien, Cartoon Network’ün en yeni çizgi filmlerinden, Ben 10 Ultimate Alien izle, Ben 10 Üstün Uzaylılar izle.

Ben 10: Ultimate Alien (TürkçeBen 10: Üstün Uzaylı), Amerikan animasyon televizyon dizisi Man of Action tarafından yapılmıştır. 26 Mart 2010 tarihinde biten Ben 10 Alien Force’un devamıdır.Cartoon Network (Türkiye)’de 30 ağustos tarihinde yayınlanmaya başlayacaktır. Artık Ben 16 yaşındadır. Omnitrix yerine Ultimatrix vardır. Bu yeni DNA silahı ile artık hem yeni uzaylılara hem de eski uzaylılarına dönüşebilmektedir. Ultimatrix, tesisatçı rozetleri ile iletişim aracı olarakta kullanılabilir.

Konusu

Ben , Gwen ve Kevin Vilgax ’ı yendiler.Ben Vilgax ’ı yendikten sonra gündelik tesisatçı işine geri döner. Ama Jimmy adlı bir çocuğun onun uzaylılara dönüştüğü resimleri ve videoları internete yayınlar. Bunun sonucu bütün dünya Ben ’in kahraman olduğunu öğrenirler.Sonra Agreggor adında bir OsmosianBen ’i yok etmeye gelir.

cizgifilmleriizle hakkında

Çizgi filmleri izle

Kasım 20, 2011 tarihinde Çizgi Filmleri izle, Ben 10 Ultimate Alien içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

